
Platforma posiada szereg zabezpieczeń, które uniemożliwiają niekontrolowany dostęp do danych użytkownika jak i szkoły.
Powyższy problem może występować, gdy:
1. Podczas pracy na kilku zakładkach na tym samym adresie internetowym.
2. Podczas pracy została zmieniona przeglądarka i przekopiowany adres internetowy.
3. W przypadku, gdy dostawca internetu ma zmienne IP (np: neostrada, internet GSM)-
podczas pracy na platformie może zostać dokonana zmiana numeru ip, a co za tym idzie
system uznaje zalogowanego użytkownika za innego (próba "podszycia").
4. Krótkie przerwy w dostępie do internetu (niestabilne łącze).
Prawdopodobnie przyczyną takiego zachowania jest też serwer proxy. Jeżeli takowy jest ustawiony w przeglądarce proszę go wyłączyć.
Jeżeli nie, proszę skontaktować się ze swoim dostawcą usług internetowych i poprosić go, aby ustawił adres dostępowy (adres szkoły) bez cache'owania (bezpośredni dostęp).
Powyższe działania wyeliminują problem.